PrestaShop
1. Czy z zamawianym towarem otrzymam dokument zakupu?

Oczywiście. Do każdego zakupu wystawiamy Paragon lub Fakturę VAT na życzenie.

2. Czy aby dokonać zakupów w sklepie Ranknet.pl trzeba się rejestrować?

Nie koniecznie. Możesz dokonać zakupu również jako gość. Jednak dzięki rejestracji konta, możesz przyśpieszyć proces kolejnego zamówienia lub np. otrzymać dodatkowe rabaty na zakupy w Ranknet.pl.

3. Czy wystawiamy Faktury VAT?

Tak, wystawiamy Faktury VAT 23% dla firm, a także Faktury do Paragonu dla osób fizycznych na życzenie.

4. Czy możliwe są zakupy na Raty online?

Tak. Dla zamówień o wartości od 300 zł do 4810 zł możliwa jest płatność na raty online z tpay.com.

Tutaj znajdziesz więcej informacji jak dokonać zakupów na raty: https://support.tpay.com/pl/faq/jak-dokonac-zakupu-na-raty 

Tutaj znajdziesz kalkulator Rat online: https://tpay.com/raty-online#kalk

5. Czy na zakupione produkty jest udzielana Gwarancja?

Oczywiście. Na wszystkie produkty udzielana jest gwarancja 24 miesięczna lub 12 miesięczna.

6. Czy mogę zgłosić  produkt na reklamację bezpośrednio do serwisu producenta?

Tak. Większość produktów w naszym sklepie można reklamować bezpośrednio u producenta. Na pozostałe udzielamy naszej gwarancji.

Przykładowe linki do serwisów producentów:

Myphone: https://www.myphone.pl/zgloszenie-reklamacji/

Samsung: https://www.samsung.com/pl/info/contactus/

Snab: https://snab.audio/wsparcie/

Xblitz: https://xblitz.pl/serwis/

7. Co jest podstawą gwarancji na zakupione w Ranknet.pl produkty?

W przypadku jeśli producent nie dodaje do produktu osobnej karty gwarancyjnej, gwarancją jest paragon lub faktura wystawione przez Ranknet.pl.

8. Czy mogę zwrócić towar jeśli nie odpowiada moim wymaganiom?

Tak. Każdy produkt można zwrócić w ciągu 14 dni, nawet bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Zwroty i Reklamacje.