• Czy do zakupionych produktów otrzymam dokument zakupu?

Oczywiście. Do każdego zakupu wystawiamy Paragon lub Fakturę VAT na życzenie. Dokument ten wysyłamy drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

  • Czy wystawiamy Faktury VAT?

Tak, wystawiamy Faktury VAT 23% dla firm, a także Faktury do Paragonu dla osób fizycznych na życzenie.

  • Gdzie znajdę swój dokument zakupu (paragon lub fakturę)?

Dokumenty zakupu w wersji elektronicznej wysyłane są automatycznie na e-mail po zmianie statusu zamówienia na "wysłane".

  • Czy aby dokonać zakupów w sklepie Ranknet.pl trzeba się rejestrować?

Nie koniecznie. Możesz dokonać zakupu również jako gość. Jednak dzięki rejestracji konta, możesz przyśpieszyć proces kolejnego zamówienia lub np. otrzymać dodatkowe rabaty na zakupy w Ranknet.pl.

  • Czy możliwe są zakupy na Raty online?

Tak. Możliwe są zakupy na raty PayU 0% dla zamówień na łączną kwotę od 300zł do 20 000 zł. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://ranknet.pl/content/sposoby-platnosci

  • Czy na zakupione produkty jest udzielana Gwarancja?

Oczywiście. Na wszystkie produkty udzielana jest 24 miesięczna Gwarancja.

  • Czy mogę zgłosić  produkt na reklamację bezpośrednio do serwisu producenta?

Tak. Większość produktów w naszym sklepie można reklamować bezpośrednio u producenta. Na pozostałe udzielamy naszej gwarancji.

Przykładowe linki do serwisów producentów:

Amazfit: https://support.amazfit.com/pl/repair/index

Xblitz: https://reklamacje.kgktrade.pl/

Xiaomi: https://mi-home.pl/gwarancja-i-serwis

  • Co jest podstawą gwarancji na zakupione w Ranknet.pl produkty?

W przypadku jeśli producent nie dodaje do produktu osobnej karty gwarancyjnej, gwarancją jest paragon lub faktura wystawione przez Ranknet.pl.

  • Czy mogę zwrócić towar jeśli nie odpowiada moim wymaganiom?

Tak. Każdy produkt można zwrócić w ciągu 14 dni, nawet bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Zwroty i Reklamacje.