Zwrot produktu (odstąpienie od umowy):

✔Czas na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny: 14 dni od dnia odebrania produktu

Jak dokonać zwrotu?

1.?Pobierz i wypełnij "formularz zwrotu"(Pobierz formularz)

2.?Wyślij produkt wraz z dołączonym formularzem na poniższy adres:

Ranknet.pl
ul. Pułaskiego 31A
15-337 Białystok
tel. 579645791
-

Zwracany towar może mieć otwarte opakowanie, zerwane plomby producenta, może być testowany przez kupującego, jednak nie może nosić śladów użytkowania i musi być dostarczony na koszt klienta w stanie nienaruszonym na adres naszej firmy. Przedmiot powinien posiadać wszystkie akcesoria jakie znajdowały się pierwotnie w opakowaniu.

3.✅Oczekuj na rozpatrzenie zwrotu. Po dostarczeniu do nas przesyłki ze zwracanym produktem weryfikujemy zwrot i zwracamy pieniądze średnio w ciągu 3 dni roboczych. Środki zwracamy na konto bankowe, z którego dokonano wpłaty za zakup. W przypadku zamówień opłaconych za pobraniem środki zwracamy na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.

Reklamacja

Jak reklamować wadliwy produkt?

1. ?Wyślij e-mail ze zgłoszeniem reklamacji (proszę opisać problem) na adres email: reklamacje@ranknet.pl

Często zdarza się, że problem z produktem wcale nie wynika z jego wady, tylko po prostu wystąpił jakiś problem z konfiguracją lub oprogramowanie produktu wymaga jedynie aktualizacji, dlatego zanim wyślecie Państwo produkt na reklamacje, prosimy najpierw o kontakt z nami (najlepiej poprzez e-mail reklamacje@ranknet.pl). Być może uda się rozwiązać problem na odległość. Jeśli nie, to trzeba będzie przejść do kolejnych kroków.

2. ?Pobierz i wypełnij "formularz reklamacyjny" (Pobierz formularz).

3. ?Wyślij do nas produkt wraz z formularzem na adres:

Ranknet.pl
ul. Pułaskiego 31A
15-337 Białystok
tel. 579645791
-

Produkt należy wysłać na własny koszt. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty wysyłki zwrócimy na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjny.

4. ✅Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji. Wynikiem reklamacji, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia, może być: naprawa produktu, wysłanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy za produkt, w zależności od chęci kupującego oraz możliwości sprzedającego.

GWARANCJA

Dla wszystkich sprzedawanych przez nas produktów przysługuje 24 miesiące Gwarancji Producenta lub sprzedawcy.

Gwarancją nie są objęte:

  • uszkodzenia chemiczne, mechaniczne, termiczne lub celowe uszkodzenia Sprzętu i wywołane nimi wady,

  • uszkodzenia i wady które wynikły w skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania, transportu czy konserwacji Sprzętu, a także w wyniku stosowania sprzętu niezgodnie z przepisami bezpieczeństwa,

  • uszkodzenia wynikłe z podłączenia sprzętu do niesprawnej sieci elektrycznej lub do niesprawnych urządzeń zasilających,

  • uszkodzenia będące konsekwencją zdarzeń losowych związanych z awariami urządzeń energetycznych, grzewczych, wodnych, kanalizacyjnych, klimatyzacyjnych i innych znajdujących się w pobliżu Sprzętu lub mających wpływ na jego poprawną pracę,

  • uszkodzenia oraz wady wynikłe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, napraw, przeróbek, dostrojeń lub zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez Użytkownika,

  • Sprzęty noszące ślady uszkodzeń mechanicznych powstałe w czasie upadku lub nacisku, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.